Friday, January 21, 2011

ALLAH..ALLAH..YA ALLAH..

aku datang dihadapanMu..

dengan hati yang tercela..

dengan hati yang sarat dengan beban dan dosa...

dengan jiwa yg lemah dan longlai...

dengan kekuatan yang pudar...

dengan semangat yg tiada tersisa...

ampunkan daku ya Allah...

aku tidak pandai memujuk diri supaya bersabar...

aku tidak pandai mendidik diri supaya redha...

aku tidak pandai beradab menerima ujian drpdMu...

Allahu rabbi..

Engkau yang memberi nikmat bahagia pdku..

Engkau jua yang memberikan rasa sakit dalam deritaku..

segala ujian dan nikmat itu dariMu..

maka..ku mohon penawarnya ya ALLAH..

hilangkan segala duka dan sakit hatiku ini...

hilangkan segala rasa sedih dan terluka ini..

kerana Engkau yang memegang hati-hati hambaMu...

aku tidak yakin pada diriku sendiri...

oleh itu,,hanya padaMu lah aku bergantung harap,

padaMulah aku menyerahkan segala pergantungan...

kerana ku tahu,,Engkau tahu memujuk hatiku..membelai jiwaku..dan meniupkan cintaMu dlm hatiku...

dakaplah daku dlm cintaMu..

usirlah kesepian dan duka yang sebati dlm jiwaku ini..

gantikanlah ia dgn cintaMu yang luhur dan suci...

cintaMu yang agung...dan tidak bertepi...

amin...

2 comments:

kakibiskut said...

katakanlah wahai muhammad, jikalau kamu cinta pada Allah
ikutilah aku(nabi saw), maka Allah akan mencintaimu dan mengampunkan dosa-dosa mu.. (ali-imran :31)

Fadzli Amir said...

Aminnn ya rabbul alamin....

PERKENALKAN

Create your own banner at mybannermaker.com!

I made this widget at MyFlashFetish.com.